piątek, 24 stycznia 2014

PROLOG

Kochany Pamiętniku!


Dawno tu nie pisałam, nie miałam czasu. Trasa trwa w najlepsze. To chyba najwspanialsza przygoda, jaka mnie spotkała. Zwiedziłam połowę świata! Szkoda, że to dzieje się tak szybko. Szkoda, że codziennie budzę się w innym państwie. Fajnie by było troche pozwiedzać czy polatać po sklepach. Chciałabym kupić coś Lenie. Za dwa dni premiera jej filmu. Cieszę się, że się spełniła. Pewnie po premierze zaraz dostanie kolejną propozycję i kolejną ;] Wszystko super, ale zaczynam tęsknić za czasami gdy razem chodziłyśmy do liceum. Brakuje mi trochę tego jak razem wracałyśmy do domu i jak codziennie wpychałam ją do rowu. Zawsze w tym samym miejscu, a i tak wpadała. Hahaha. A teraz co? Nawet nie będę mogła być na jej premierze. Głupia trasa, głupi Paul. Znaczy ja rozumiem. Napięty plan itp, no ale to tylko jakieś trzy godzinki. Yhh... Jeszcze ta ostatnia napięta atmosfera w moim zespole. Normalne przyjaciółki cieszą się nawzajem ze swojego szczęścia, jakiegoś powodzenia. No właśnie 'normalne przyjaciółki', czyli nie te laski co z nimi tańczę. Suki. Co tu sie dzieje? Matko... Dostałam propozycję dołączenia do grupy tanecznej Danielle. Wyższa półka. Tamten choreograf twierdzi, że nie muszę rezygnować z obecnego zespołu, jeśli tylko dam radę tańczyć i tu i tu. Już wszystko sprawdziłam. Treningi by mi się nie pokrywały. Oczywiście się zgodziłam i o to cała afera. Dziewczyny chyba mi zazdroszczą. Cały czas tylko słyszę tępe docinki z ich strony. Grr... Miej wyjebane a będzie Ci dane, ale to już jest uciążliwe. Dobrze, że przynajmniej chłopaki z One Direction mnie wspierają. Zwłaszcza Harry. No właśnie. Ostatnio zaczęłam się zastanawiać kim on dla mnie jest. Czy tylko przyjacielem? Jest mega przystojny, pociąga mnie, mimo iż się często sprzeczamy to jest dla mnie cudowny, ale wole nie ryzykować. Nie chcę się z nim wiązać. Nie chcę z nim być ze względu na to, że wiem jak to by wyglądało. Cokolwiek byśmy nie zrobili to już głośno o tym w mediach, paparazzi, docinki i jeszcze sam fakt, że jeżdżę z nim w trasę. O nie! Związek wykluczony. Lepiej się skupić na karierze, a teraz na prawdę mam nad czym. W ogóle o czym ja myślę. Dla niego jestem tylko przyjaciółką. Nikim więcej. Gdyby było inaczej na pewno by mi to powiedział, przecież jesteśmy już razem w trasie ponad pół roku! Podziwiam Lenę, że to wszystko wytrzymuje. Nie widziała się z Lou już dobre dwa miesiące. Najczęściej piszą sms'y. Bardzo rzadko mają czas pogadać na skype, czy nawet przez telefon. Albo my mamy koncert, albo inna strefa czasowa, to znowu Lena ma nagrania do filmu. Jednak mimo wszystko się bardzo kochają. Zazdroszczę im. Też chciałabym znaleźć taką miłość...

- 'Też chciałabym znaleźć taką miłość' To nie ja jestem Twoją miłością życia?! – usłyszałam zbulwersowany głos Hazzy za mną i szybko zamknęłam pamiętnik. 
- Debilu! Nie nauczyli Cię, że nie wolno się skradać?! A po za tym nie czyta się komuś pamiętnika! - wydarłam się na niego i uderzyłam go lekko moim zeszytem w głowę. 
- Dobra, dobra. Chodź, zrobiliśmy kolacje - wyciągnął mnie z mojego 'łóżka' i poszliśmy do 'salonu'. Jako jedyna jeździłam w tour-busie chłopaków. Dlaczego? Bo wspaniałomyślny pan Harold stwierdził, że beze mnie będzie się nudził.
- Zrobiliście czy podgrzaliście? - zaśmiałam się patrząc na zapiekanki na talerzykach.


_________________________________

Siemka!
Macie prolog, zgodnie z umową. Co sądzicie?
Jeszcze nie ogarnęłyśmy rego bloga, niedługo postaramy się dodać nagłówek itp :)

Trzymajcie się ^^
Jultek ♥

3 komentarze:

  1. Dobrze kochane będę się trzymała, ale jeszcze nie wiem czego XD
    I zasłużyłyście na braaaaawwoooooo :*
    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu, skupiajcie się na lekcjach kochane /Mania^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super swietnie,ze piszecie kontynacje.Czyzby teraz glownymi bohaterami byla Miska i Harry ? Czekam na pierwszy rozdzial.Szkoda ze musze czekac az do piotku szkoda bo nie wytrzymam.Jest szansa,ze dacie wczesniej rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ! :D
    Widzę, że teraz na pierwszym planie będzie Miśka ;3
    Nawet dobrze, trochę odpoczniemy od Lou i Leny xD
    Haha, żartuję, mam nadzieję, że ich perspektywy też będą ^^
    Ale jak na razie skupmy się na prologu:
    Idealny ! :D Skrót wydarzeń ostatnich miesięcy ;)
    Michalinie się układa. Bardzo dobrze, że jest najlepsza ;3
    Tutaj chyba wkroczy ta cała Katarzyna. Co zmajstruje ? xD
    I jak dalej będzie z Harrym ? ;) Całuję i czekam na next ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń